50 مدل مانتو عقد جدید

50 مدل مانتو عقد جدید

لباس عقد نوین مارکتینگ

مراسم عقد از جمله رسومی است که تنوع زیادی در روش اجرای آن وجود دارد. بسیاری از زوج‌ها این مراسم را هم‌زمان با مراسم ازدواج برگزار می‌کنند؛ گروهی دیگر یک مراسم مفصل جداگانه را می‌پسندند؛ و گروهی نیز ترجیح می‌دهند مراسمی ساده داشته و برای ثبت ازدواج خود به دفاتر ثبت ازدواج می‌روند. بر همین اساس نیز لباس عقد دارای مدل‌های متنوعی است؛ و از مدل‌های مختلف لباس مجلسی تا انواع مدل مانتو عقد را شامل می‌شود. انواع مانتو عقد گزینه‌ای مناسب برای حضور در محضر و ثبت ازدواج است. این مدل مانتو مجلسی به شما کمک می‌کند تا در عین زیبایی و شباهت به سبک لباس‌های عروس، استایل رسمی و پوشش کافی برای فضاهای عمومی داشته باشید. در ادامه می‌خواهیم شما را با 50 مدل مانتو عقد جدید آشنا کرده و انواع مانتوهای عقد را دسته‌بندی کنیم.

مدل مانتو عقد محضری

مدل مانتو عقد محضری

این مدل جلوباز، سبکی نامنظم دارد و ارتفاع دو طرف مانتو کوتاه و بلند بوده و از پشت به صورت اوریب به هم متصل شده است. این مدل مانتو عقد گزینه خوبی برای ایجاد تنوع در عکاسی است. توصیه می‌کنیم این مدل را با شلوار سفید ست کنید.

مدل مانتو عقد بلند

یک مانتو بلند که در بالاتنه جلو بسته و در ادامه حالتی جلو باز دارد. البته وجود چین‌های متنوع کمک کرده است که حالت جلو باز آن کاملا قابل کنترل باشد. این مدل مانتو عقد گزینه‌ای عالی برای ایجاد شباهت هرچه بیشتر به لباس عروس است.

مدل مانتو عقد ساده

یک انتخاب ساده و شیک برای عروس‌هایی که می‌خواهند ظاهر اسپرت خود را در این روز خاص هم حفظ کنند.

مدل مانتو عقد برای افراد قد بلند

تزئینات سرآستین و بالاتنه این مدل مانتو عقد محضری آن را به انتخابی خاص و جذاب تبدیل کرده است. این مدل برای افراد کشیده و قدبلند انتخاب مناسب‌تری است.

مدل مانتو عقد محضری جدید

برای پوشیدن این مانتو عقد باید به اندازه قیمت لباس مجلسی هزینه کنید. البته این کار باشکوه و باوقار ارزش کافی برای چنین هزینه‌ای را دارد. 

مدل کت و شلوار سفید

کت و شلوار سفید همیشه گزینه‌ای عالی به عنوان مانتو عقد محضری بوده است. این مدل در کنار ایجاد لطافت و ظرافت زنانه، تیپ رسمی شما را نیز حفظ می‌کند.

مدل مانتو عقد دانتل

استفاده از دانتل در طراحی این مانتو، به آن ظاهری دراماتیک و متفاوت داده است. این مدل انتخابی خوب برای نمایش آسودگی و آرامش در روز عقد است.

مدل مانتو عقد جدید

کمی زنانه‌تر، کمی شیک‌تر و کمی رسمی‌تر، توصیف مناسبی برای این مانتو عقد جدید است. این مدل با طرح خاص آستین خود، حس مجلسی بودن بیشتری را القا می‌کند.

مدل مانتو عقد متفاوت

اگرچه با پوشیدن این مدل مانتو مجلسی باید به حرکات خود و کنتل بخش‌های مختلف مانتو دقت بیشتری کنید؛ اما این مانتو تضمین می‌کند که شما تیپی متفاوت و البته جذاب خواهید داشت.

مدل مانتو عقد سفید

برای انتخابی رنگی به‌جز سفید، می‌توانید به سراغ طیف رنگ‌های روشن بروید. این گزینه علاوه بر مجلسی بودن، در موقعیت‌های دیگر نیز قابل استفاده است.

مدل مانتو عقد روشن

گل‌های درشت و برجسته کار شده روی این مانتو، آن را به گزینه‌ای چشم‌گیر و خوش‌عکس تبدیل کرده است.

مدل مانتو عقد مناسب اندام های ریز

اگر دارای اندام و جثه ریز هستید؛ با انتخاب این مدل می‌توانید تعادل خوبی در تیپ خود ایجاد کنید.

مدل مانتو عقد با آستین جذاب

آستین‌های کاملا متفاوت این مانتو، می‌تواند هرچه بیشتر شما را به یک عروس واقعی و آماده برای این روز خاص تبدیل کند.

انواع مدل مانتو عقد ساده

در این مدل نیز طرح خاص آستین‌ها حسی دراماتیک به آن داده است. همچنین شکل ساده برش این مدل آن را به گزینه‌ای عالی برای عروس‌های مینیمالیست تبدیل کرده است.

مدل مانتو عقد پوشیده

استفاده از دانتل در بالاتنه، داشتن کمربند و شش دکمه بزرگ، همه آن چیزی است که یک مانتو مجلسی پوشیده را می‌توانید شیک و خواستنی کند.

انتخاب بهترین مدل مانتو عقد محضری

این مانتو عقد نیز گزینه‌ای عالی برای استفاده مجدد پس از مراسم عقد است. طرح خاص سرشانه این مدل، مهم‌ترین تلاش آن برای شبیه شدن به لباسی مناسب عروس بوده است. 

مدل مانتو عقد رسمی

پوشیده، رسمی و شیک، تعریف خوبی برای این مدل است. این مدل به لباس عروس شباهت زیادی داشته و گزینه‌ای عالی برای استفاده هم‌زمان با یک مدل تاج عروس مناسب است.

مانتو عقد رسمی جدید

یک انتخاب خوب دیگر برای عروس‌هایی که تیپ رسمی‌تر را در مراسم عقد محضری ترجیح می‌دهند.

مدل مانتو عقد توری

در این مانتو عقد محضری نیز استفاده از تور در آستین‌ها و سبک باز شدن آن، نقطه اتکای طرح است.

مدل مانتو عقد محضری 2022

این لباس عقد محضری به خوبی با توربان سر هماهنگ می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید در این روز به‌جای شال و روسری توربان بپوشید؛ این مدل را در ذهن داشته باشید.

این گزینه در عمل یک لباس عقد مدل اورال است. اگر برای رفتن به دفترخانه از خودروی شخصی استفاده می‌کنید؛ پوشیدن چنین مدلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یک لباس عقد محضری دیگر که علاوه بر عالی بودن در این روز، در موقعیت‌های بسیار دیگری نیز قابل استفاده است.

تور کوچک انتهای آستینِ بلند و یقه پوشیده این مدل و چین ایجاد شده روی سرشانه آن، این مدل مانتو عقد را به گزینه‌ای کاملا کلاسیک تبدیل کرده است.

مدل جدید مانتو عقد

این مدل کمک می‌کند تا تمرکز تیپ شما روی آرایش صورت‌تان باشد. فراموش نکنید که با انتخاب این مدل، باید به‌طور مداوم مراقب دنباله جذاب آستین‌های آن نیز باشید.

مدل جدید مانتو عقد محضری جدید

یک گزینه رسمی برای عروس‌هایی که تمایل دارند در روز عقد محضری تیپی ساده اما خاص داشته باشند.

این مانتو عقد جدید به دلیل شکل یقه، گزینه عالی برای پوشیدن به همراه شال است.

جنس پارچه، طرح کمربند، طرح یقه و ارتفاع آستین، این مدل را به یک گزینه کاملا مجلسی تبدیل کرده است.

مدل مانتو عقد طرح دار

هماهنگ کردن طرح مانتو و توربان یا کلاه سر، روشی عالی برای طراحی یک مانتو عقد محبوب است؛ که در این مدل به خوبی جواب داده است.

انتخاب مانتو عقد رنگی

یک گزینه جذاب دیگر برای پوشیدن مانتو عقد رنگی و هماهنگ با این روز خاص

سبک طراحی این مانتو مجلسی آن را به گزینه‌ای رسمی برای عروس‌های جدی‌تر در یک مراسم رسمی تبدیل کرده است.

دامن بلند و توری این مدل که به تدریج گسترده می‌شود؛ آن را به لباس عروس‌های با سیلوئت خط A شبیه کرده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این گزینه انتخابی مناسب برای ست کردن با تور عروس مدل قفس پرنده است.

طرح ظریف و دلبرانه این مدل مانتو مجلسی بسیار دلنشین است. فراموش نکنید که این مدل با سبک خاص پیراهن و شلوارش باید هماهنگ شود.

اگر از یک مانتو عقد در حد یک لباس عروس واقعی انتظار دارید؛ بدون شک این گزینه مناسب شماست.

توربان یا روسری جذاب این مدل به خوبی با مانتو هماهنگ شده است. این سبک برش‌هایی ساده داشته و بار اصلی کار بر دوش تزئینات به‌کار رفته روی آن است.

برش‌های متفاوت این مانتو آن را شبیه به یک شنل سلطنتی کرده است. اگر به دنبال گزینه‌ای کاملا متفاوت از سایر انواع مانتو عقد محضری هستید؛ این مدل را امتحان کنید.

اگر عاشق جزئیات زیاد و لباس‌های شلوغ هستید؛ این مانتو عقد انتخاب محبوب شما خواهد بود. البته فراموش نکنید که خرید مانتو عقد با این میزان جزئیات ارزان نخواهد بود.

مدل مانتو عقد کلاسیک

یک مانتو عقد کلاسیک و تا حدود زیادی شرقی. اگر می‌خواهید تیپی سنتی را در این روز خاص تجربه کنید؛ چنین مانتویی مناسب شماست.

یک انتخاب مناسب دیگر برای هماهنگ کردن با شال. این مانتو بلند و دو تکه از نظر میزان پوشش نیز انتظار شما را کاملا برآورده می‌کند. 

این مانتو مجلسی را می‌توان با انواع شال و روسری ست کرد. در این مدل نیز باید جنس پارچه و رنگ شلوار را کاملا هماهنگ با جنس و رنگ مانتو انتخاب کنید.

سبک بوهو یا همان کولی‌وار خود را در روز عقد محضری نیز حفظ کنید. اگر می‌خواهید خودتان باشید و حسی آزاد و رها داشته باشید؛ این مانتو مجلسی مناسب شماست.

یک مدل خاص دیگر که با از بین بردن تقارن میان سرآستین‌های دو دست، حس‌وحالی متفاوت ایجاد کرده است.

اگر می‌خواهید در روز عقد محضری، لباسی شبیه به لباس عروس اما بسیار ساده‌تر و سبک‌تر بپوشید؛ این مدل مانتو عقد را در نظر داشته باشید.

اگر به استایل کت و شلوار علاقمند هستید؛ این مدل با سرآستین و دمپای ست شده، گزینه‌ای عالی برای روز عقد محضری خواهد بود.

این مانتو عقد گزینه‌ای مناسب برای پوشیدن با شال‌های بلند است. همچنین سبک رسمی این مدل، استفاده از آن را در موقعیت‌های دیگر نیز ممکن می‌کند.

با دیدن این مانتو صورتی خوش‌رنگ، قانع خواهید شد که برای روز عقد محضری استفاده از مانتو عقد سفید تنها راه چاره نیست.

استفاده از گل‌های صورتی کمرنگ روی مانتو عقد سفید، روشی بسیار جذاب است. این کار کمک می‌کند تا رنگ روسری یا شال و کیف و کفش خود را نیز بتوانید چیزی به‌جز سفید انتخاب کنید.

یک گزینه رسمی و البته راحت دیگر که حس سادگی و صمیمیت را به ذهن متبادر می‌کند.

یک انتخاب جذاب برای پوشیدن مانتو مجلسی رنگی و مناسب برای عقد محضری، که با اکسسوری‌های متنوعی قابل ست کردن است.

این مدل مانتو عقد بلند، گزینه‌ای کاملا پوشیده، شیک، رسمی و البته پرهزینه است. اگر این ویژگی‌ها مدنظر شماست؛ این مدل مانتو عقد گزینه‌ای عالی برای داشتن حجاب کامل در این روز خاص است.

در نهایت آخرین مدل مانتو عقد جدید اختصاص دارد به یک مدل با سیلوئت ساده که به کمک یقه بلند و گل‌دوزی شده و شکل متفاوت آستین‌هایش، ترکیبی جذاب و زیبا را ارائه داده است.

انواع مانتو عقد

به‌طور کلی انواع مانتو عقد محضری را می‌توان بر اساس استایل طراحی آنها مشخص کرد. در واقع این مانتوها از نظر سیلوئت، تفاوتی با سایر مانتوهای متداول و مجلسی ندارند. بلکه تفاوت آنها در جزئیات و تزئینات بیشتر و رنگ معمولا سفید و یا روشن آنها است.

بنابراین می‌توان انواع مانتو عقد را بر اساس سبک طراحی به چند گروه زیر دسته‌بندی کرد:

  1. کوتاه. معمولا به مانتوهایی با قد بالای زانو، کوتاه گفته می‌شود. این مانتوها برای افراد قدکوتاه‌تر گزینه‌ای جذاب است.

  2. بلند. مانتوهای بلند معمولا دارای قد زیر زانو تا مچ پا و حتی گاهی بلندتر هستند. مانتو عقد طراحی شده بر این مبنا معمولا پوشیده‌تر بوده و رسمی‌تر به‌نظر می‌رسد. فراموش نکنید قیمت مانتو مجلسی با این سبک طراحی معمولا بیشتر است.

  3. جلو باز. این مدل‌ها گزینه‌هایی راحت‌تر هستند و اغلب مانتوهای مجلسی از این سبک استفاده می‌کنند؛ چراکه کمک می‌کند تا شلوار و پیراهن مجلسی شما نیز در تکمیل تیپ‌تان موثر باشد.

  4. جلو بسه. سبک‌های طراحی گوناگونی به شکل جلو بسته وجود دارد. این مدل‌ها می‌توانند شکل مانتو عقد محضری را بیش از پیش به یک لباس عروس واقعی شبیه کنند.

  5. کلاسیک. اغلب مدل‌های کلاسیک جلو بسته بوده و پایین‌تنه آن به دامن شباهت دارد. داشتن جیب، کمربند، دکمه‌های جلو و یقه‌های متنوع از ویژگی این سبک طراحی مانتو عقد است.

  6. مینیمال. استفاده از جزئیات و تزئینات کمتر، آن چیزی است که همیشه در سبک مینیمال حرف اول را می‌زند.

  7. فلورال. این سبک به مانتو‌هایی اشاره دارد که برای تزئین آن از پارچه‌های طرح گل، گل‌های برجسته و یا گل‌دوزی استفاده شده است. 

در نهایت فراموش نکنید که اگر به دنبال یک مانتو یا لباس عقد جدید هستید؛ مهم‌ترین نکته برای داشتن یک انتخاب صحیح، توجه به فضای برگزاری مراسم، نوع میهمانان، تیپ بدنی شما و از همه مهم‌تر سلیقه شما است.

لینک کوتاه:
https://newfabra.com
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر