جدید ترین لباس های عقد ساده 2023+عکس

جدید ترین لباس های عقد ساده 2023+عکس

لباس عقد محمد

تنوع بالای لباس عقد هم از جذابیت های خرید لباس عقد محسوب می شود هم از پیچیدگی های آن است! زیرا ممکن است برای انتخاب بهترین مدل لباس عقد در میان انبوهی از مدل ها گیج شوید. پیش از انتخاب مدل لباس عقد نکاتی را باید درباره ی مدل و پارچه ی لباس عقد در نظر بگیرید. فابرا راهنمایی های لازم برای انتخاب لباس عقد ساده و خاص را در ادامه به شما خواهد داد.

 

 

برای انتخاب جدیدترین کالکشن لباس عقد ساده و مدل های پرطرفدار 2023 می توانید به شعب مزون فابرا مراجعه کنید و لباس دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید. همچنین طراحان لباس فابرا می توانند مدل دلخواه شما را متناسب با جزییات اندام شما برای شما بدوزند تا با لباس عقد سفارشی مخصوص خودتان راهی خانه ی بخت شوید.

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های عقد متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

 

معیارهای انتخاب لباس عقد ساده

 


اگر در انتخاب لباس عقد ساده دقت نکنید ممکن است با دیدن عکس های مراسم عقدتان از هماهگ نبودن رنگ لباس با رنگ پوستتان، اکسسوری هایتان و مدل موهایتان احساس خوبی به شما دست ندهد. بنابراین از بین رنگ های محبوب لباس عقد مانند رنگ های نباتی، سفید، صدفی، کرم، گلبهی و سایر رنگ های ملایم سعی کنید رنگی که با سلیقه ی شما همخوانی بیشتری دارد و به رنگ پوستتان می آید را انتخاب کنید. لباس عقد چیزی از لباس نامزدی بیشتر و از لباس عروسی کمتر است پس حتما تعادل در انتخاب مدل لباس عقد را در نظر بگیرید، نه خیلی معمولی باشید و نه زیادی اغراق کنید.

 


مدل لباس با جنس پارچه ای که انتخاب می کنید به خصوص برای لباس عقد ساده بسیار اهمیت دارد. در مدل های لباس عقد ساده از پارچه هایی استفاده کنید که کمتر احتمال چروک شدن دارند و برای بررسی ویژگی های پارچه و مدل لباس عقدتان حتما از یک طراح و خیاط حرفه ای لباس عقد و عروسی مشاوره بگیرید. هیچکس بهتر از کسی که تجربه ی طولانی در امر دوخت لباس عقد و عروسی دارد نمی تواند به شما در این زمینه راهنمایی کند.


انواع لباس عقد ساده و شیک

 


لباس عقد ساده صرفا یک لباس یکنواخت و بدون برش نیست و می تواند در مدل های مختلفی دوخته شود و در عین حال ساده و شیک باشد. در سال های اخیر با توسعه ی چشمگیر دنیای مُد لباس های عقد ساده و خاصی در انواع مدل های اُورال، کت و شلوار، پیراهن عقد ساده و بسیاری مدل های دیگر به بازار آمده و خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کردند.


طراحان لباس عقد فابرا با دانش روز مد و فشن لباس های عقد ساده ی متنوع و جذابی مطابق با ترندهای برتر دنیا را برای شما در مزون فابرا طراحی و تولید کرده اند تا فرصت خاص ترین لباس های عقد ساده را داشته باشید. در ادامه به بررسی برخی مدل های لباس عقد ساده و شیک پرداخته ایم.
 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های عقد متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

اُورال عقد ساده

 


سرهمی، اورال، جامپ سویت یا بیلَرسوت همگی نام هایی هستند که برای این مدل از لباس به کار می روند. اورال ها لباس هایی یکسره و سرهمی هستند که اخیرا راه خود را در میان لباس های مجلسی شیک باز کرده اند و به علت خاص بودن مدل آن ها مورد توجه عده ی خاصی از خانم ها قرار گرفته اند. این مدل لباس عقد ساده برای افراد لاغراندام و ترجیحا قدبلند بسیار زیباست.


اگر با شلوار راحت تر هستید، سبک های اسپورت را بیشتر می پسندید و از متفاوت بودن استقبال می کنید، اورال ساده ی عقد گزینه ی خوبی برای شماست.
 

 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های عقد متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

پیراهن ساده ی عقد

 


پیراهن می تواند گزینه ی مناسبی برای لباس عقد از جهات مختلف باشد. یکی از مزیت های انتخاب پیراهن ساده ی عقد این است که مدل های مختلفی را می توانید در یک پیراهن پیاده کنید و آن را متناسب با فرم بدن و سلیقه ی شخصی تان بدوزید. هنگام طراحی و دوخت پیراهن دست شما برای ایجاد برش و پیاده سازی مدل روی یقه، آستین ها و بالاتنه و پایین تنه ی پیراهن باز است و مطابق میل تان پیراهن عقد خود را طراحی می کنید. 


 

 

 

لباس عقد ساده دو تکه

 


یکی از متفاوت ترین لباس های عقد ساده لباس های دوتکه هستند که ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی دارند. در لباس عقد دوتکه می توانید از تنوع پارچه برای قسمت بالاتنه و پایین تنه استفاده کنید و با ایجاد یک هارمونی جذاب میان این دو چشم نواز و جذاب به نظر برسید. پارچه های دانتل، گیپور، ساتن و ابریشم گزینه هایی بی نظیر برای دوخت لباس عقد دوتکه هستند. 
 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های عقد متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لباس عقد ساده دنباله دار

 


استایل لباس های دنباله دار همیشه تداعی کننده ی یک حس رویایی و دلپذیر است. لباس عقد ساده ی دنباله دار با پارچه هایی که ریزش خوبی دارند و انواع پارچه های نرم و لَخت مانند ساتن، حریر، دانتل، ابریشم و لمه از شیک ترین لباس های ساده برای عقد به شمار می آید. خیاطان حرفه ای مزون فابرا می توانند زیباترین لباس عقد ساده را با بهترین پارچه های وارداتی شیک برای شما طراحی کرده و مطابق میلتان بدوزند. 
 

 

 

 

لباس عقد ساده 

 


لباس عقد ساده ترند همیشگی و ایده آلی برای عروس خانم های ساده پسند است که از مدل های شلوغ پرهیز می کنند و سبک های ساده را ترجیح می دهند. استایل عقد شما با یک لباس عقد ساده پس از گذشت سال ها هرگز تکراری نخواهد شد و همیشه جذاب خواهد بود. بسیاری از مدل های اروپایی و شیک از سبک ساده پیروی می کنند و هر سال کالکشنی از جدیدترین مدل های لباس عقد ساده با پارچه ها و طراحی های متنوع در محافل مُد رونمایی می شود. برای مشاهده ی کالکشن شیک ترین لباس های عقد ساده در مزون فابرا منتظر شما هستیم. 
 

 

بهترین انتخاب برای لباس عقد ساده

 


وقتی صحبت از انتخاب لباس عقد می شود، بازدید و امتحان کردن انواع مدل های متعدد موجود در بازار کاری بی حاصل و طاقت فرساست. دیدن گزینه های بی شمار لباس های موجود در بازار نه تنها به شما در انتخاب بهترین لباس عقد کمکی نمی کند بلکه وقت شما را تلف کرده و شما را خسته و سردرگم می کند. 

 


 به جای این کار، اگر تصویر شفافی از ظاهر خود و آنچه می خواهید داشته باشید، می‌توانید به راحتی بر اساس نکاتی که در بالا توضیح داده شد، انتخاب‌های خود را محدود کنید. بنابراین با در نظر داشتن نکات بالا و مشاوره گرفتن از طراحان لباس عقد فابرا می توانید شیک ترین لباس عقد ساده را در مزون فابرا سفارش دهید یا از کالکشن جدید لباس های عقد فابرا مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. 
 

 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های عقد متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://newfabra.com
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر